CHILIZ 2.0 'ın verimliliğini arttırmak için Fantest'i Duyurdu !

Admin
0


FANFEST, CHILIZ CHAIN 2.0’A KATILIYOR VE FAN TOKEN SAHİPLERİ İÇİN SOCIOS.COM DIŞINDA YENİ FIRSATLAR YARATIYOR

FanFest, son 12 ay içinde 20 milyondan fazla taraftar ve izleyiciyi çeken spor temalı dijital içerikler yaratmakta, Manchester City ve Paris Saint-Germain gibi spor devleri ve medya grupları için çalışmaktadır.

FanFest, spor ve eğlence dünyası için yeni seviye-1 niteliğindeki Chiliz Chain 2.0 CC2 üzerinde Katılım Kanıtı Tokenları (Proof of Attendance Tokens) ve NFT’ler mintleyecektir. CC2 mainnet lansmanının gelecek haftalarda yapılması planlanıyor.

Bu işbirliği, canlı içerik ve yeni ödüllere olanak tanıyarak Chiliz’in taraftar etkileşim ve ödüllendirme uygulaması Socios.com dışındaki Fan Tokenlar için ilk kullanım alanlarını yaratmayı planlıyor.

Miami, 29 Kasım 2022: Chiliz, üyelik/token’lar ile erişilebilen canlı spor taraftar eğlencesinin lider platformu FanFest’in, spor ve eğlence için gelecek seviye-1 blokzinciri olan Chiliz Chain 2.0’a (CC2) katılan son şirket olduğunu açıklamaktan memnuniyet duyar.


FanFest, web sitelerinde üyelik/token’lar aracılığıyla erişilebilen, sponsorlu canlı şovlara ev sahipliği yapmaktadır. Geçen bir yılda, 20 milyondan fazla taraftar, müşterileri için milyonlarca bedelli gelir ve medya değeri yaratarak sosyal medya, OTT ve TV’de görünürlük kazanacak şekilde FanFest şovları ile etkileşimler yaşadılar.


FanFest şovları izleyicilerle interaktif, çift yönlü bir ilişki kurarken, taraftarların şov içi satın almalar yapabilmelerine ve NFT gibi çevrimiçi ve dijital ürünlere erişmelerine olanak sağlar.


Paris Saint-Germain, Manchester City, San Francisco 49ers ve NBA Top Shot gibi dünyanın önde gelen spor ve medya gruplarının bazılarıyla çalışarak haklı bir şöhrete ulaşan FanFest, CC2 üzerine yapılanarak, Katılım Kanıtı Tokenlar ve NFT’leri de içeren bir dizi Web3 serisi sunarak global taraftar topluluklarını genişletmeye artık hazır durumda.


Bu yeni kurulan işbirliği, FanFest’in Socios.com Fan Tokenlarını platformlarına entegre etmesiyle, Chiliz’in amiral gemisi olan taraftar etkileşim ve ödüllendirme uygulaması Socios.com’un dışındaki Fan Token sahipleri için de ilk kullanım alanı örneklerinden bazılarını yaratacak.


Planlar arasında, Fan Token sahiplerinin tuttukları takımlara canlı şovlar aracılığıyla erişmelerinin yanı sıra, oyuncu ve antrenörlerle buluşma ve tanışmalar, influencer ve taraftarların farklı dillerde birlikte maç izlemeleri, taraftarların diğer Fan Token sahipleriyle stadyumda maç izlemek amacıyla maç bileti için tahmin yarışmalarına katılmaları ve imzalı lisanslı ürünler ve maçlarda giyilmiş formalar için canlı alışveriş deneyimleri gibi etkinlikler bulunuyor.

FanFest Kurucu Ortağı ve CEO’su Adam Jones dedi ki: “FanFest’i Chiliz Chain 2.0 ekosistemiyle entegre etmekten, milyonlarca Fan Token sahibine ek fayda sağlamaktan ve Socios ekosistemi içindeki 170’ten fazla spor eğlence markası için Fan Token benimsemesini hızlandırmaktan dolayı heyecanlıyız.

“Stadyumlara/arenalara gidemeyen %99’luk taraftar kitlesini ödüllendirmek ve ister çevrimiçi, ister stadyumda, ister evde veya arkadaşlarla bir barda olsun, her ortamda taraftar deneyimlerini kişiye özel kılan evrensel bir taraftar kimliği geliştirmek üzerine kurulu ortak vizyonumuz için birlikte çalışmak çok anlamlı.”


Socios.com Ana Strateji Sorumlusu Max Rabinovitch ekledi: “Fan Token faydası için ana beklentilerimizden birini hayata geçirmek amacıyla Chiliz Chain 2.0’ın ilk partnerlerinden biri olarak FanFest ile çalışacak olmak inanılmaz derecede heyecan verici. Böylece, Socios.com platformunun zengin deneyiminin ötesine geçmiş ve token sahibi taraftarlara web dünyasında her geçen gün büyüyen bir üyelik avantajları ekosistemi sağlamış olacağız. FanFest’in yerelleştirilmiş taraftar eğlence sunumları bu ortak vizyonun hayata geçirilmesi yolunda mükemmel bir eşleşme sunuyor.

Chiliz, Socios.com üzerinde dünyanın en büyük spor markaları için oyunlaştırılmış, Web3 için hazır etkileşim ve ödül toplulukları yaratmayı hedefler ve futboldan tenise, MMA’dan ragbiye ve önemli ABD spor liglerine kadar önde gelen spor takımları ve kulüplerinden oluşan 170’ten fazla partneriyle geniş bir ağa sahiptir.

Şirket şu anda yakında gerçekleşecek tam bir CC2 mainnet llansmanıyla giderek artan hızda bir büyümeyi öncelik olarak belirlemiş durumda. CC2 ile birlikte $CHZ, önde gelen spor ve eğlence markalarının NFT ve Fan Tokenlar mintleyebildikleri, DeFi ürünler ve Play2Earn oyunlar inşa edebildikleri, tüm ödemelerinin $CHZ ile yapılacağı etkinlik, sadakat ve lisanslı ürün programları yaratabildikleri yeni, açık ve çoklu-dikey bir ekosistem ağ sağlayıcısına dönüşecek.

FanFest’te lanse edilen Socios.com Fan Token topluluklarının ilk dalgasına dair daha fazla detay 2023’ün ilk aylarında açıklanacak.

Abone Ol

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)