Rock Efsanesi Gene Simmons, Piyasa Satışlarına ve FTX Çöküşüne Rağmen Kripto Para Tutuyor

Admin
0

Rock Efsanesi Gene Simmons, Piyasa Satışlarına ve FTX Çöküşüne Rağmen Kripto Para Tutuyor 

Rock Efsanesi Gene Simmons, Piyasa Satışlarına ve FTX Çöküşüne Rağmen Kripto Para Tutuyor

Rock grubu Kiss'in solisti Gene Simmons, kripto kışına ve kripto para borsası FTX'in çöküşüne rağmen hala kripto para tuttuğunu doğruladı. “Kriptoda varım. Buna inanıyorum, ”diye onayladı rock efsanesi. Bitcoin ve ethereum da dahil olmak üzere birkaç kripto para birimine sahip olduğunu kaydeden Simmons, "Şahsen ben tutuyorum ama herkes kendi durum tespitini yapmalı" diye vurguladı.

Gene Simmons, "Kriptoda varım"Dedi !

Rock efsanesi Gene Simmons Perşembe günü, kripto kışına ve kripto borsası FTX'in çöküşüne rağmen hala kripto para birimleri tuttuğunu doğruladı. Simmons, İsrail doğumlu Amerikalı bir müzisyen, şarkıcı, söz yazarı, oyuncu ve yapımcıdır. Baş şarkıcı ve gitarist Paul Stanley ile birlikte kurduğu rock grubu Kiss'in solisti, basçısı ve yardımcı solistiydi.

Kanada, Alberta'daki Moneybag Vodka lansman etkinliğinde Crypto Housewife'ın kripto para birimlerini "hala elinde tutup tutmadığına" ilişkin bir soruya yanıt veren Simmons, "Pekala, hiçbir şey önermeyeceğim veya tavsiye etmeyeceğim. Ben mali müşavir değilim.” dedi.

Ama madem bana soruyorsun, evet, ben kriptonun içerisindeyim. buna inanıyorum Bende bitcoin, litecoin, ethereum ve daha niceleri var... Şahsen ben tutuyorum ama herkes kendi durum tespitini yapmalı.

Bu arada, bitcoin fiyatı yıldan bugüne yaklaşık %64 düşerken ether %66 düştü. Kripto endüstrisi bu yıl, Mayıs ayındaki Terra blockchain patlaması ve geçen ay FTX çöküşü de dahil olmak üzere birkaç büyük patlama yaşadı.

FTX, Compute North, Voyager Digital, Celsius Network, Three Arrows Capital ve Blockfi, mali sorunlarla uğraştıktan sonra iflas koruması için başvurdu. Tahminen bir milyon müşteri, FTX çöküşünde milyarlarca dolar kaybetti.

Simmons daha önce 14 kripto para birimine sahip olduğunu açıklamıştı . Haziran ayında, kripto piyasası gerilemesine rağmen koinlerinden hiçbirini satmadığını söyledi.

American Songwriter ile Mayıs ayında yaptığı bir röportajda Simmons, kendisini en çok kripto para birimini düşünürken bulduğunu söyledi. “Hükümetler, bildiğiniz gibi artık ihtiyaç duyduklarında para basıyorlar. Yani enflasyon gitgide büyüyor," diye tarif eden rock efsanesi,Düşüşlere rağmen kripto para tutmaya devam ettiğini söyledi...

Abone Ol

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)